Miniatureschnauzer Breeders Grooming and Lodging

.jpg?etag=W%2F%221d990-5a1dde64%22&sourceContentType=image%2Fjpeg&ignoreAspectRatio&resize=508%2B286&extract=0%2B0%2B482%2B286&quality=85)
Vy från utställningsplatsen i Osijek, Kroatien
Här firar vi dubbla BIR i Osijek.
Imorgon är det ny utställning
En bild från Nationalparken Jezera, Kroatien
.jpg?etag=W%2F%22293c5-5a1e7854%22&sourceContentType=image%2Fjpeg&ignoreAspectRatio&resize=574%2B323&extract=0%2B0%2B482%2B323&quality=85)
Lite avkoppling mellan utställningarna.
Sol och bad på Krk. Här Heidie med hundarna.
.jpg?etag=%22311bc-5a1dc86c%22&sourceContentType=image%2Fjpeg&ignoreAspectRatio&resize=509%2B305&extract=0%2B0%2B482%2B305&quality=85)
Framme i Karlovac, Kroatien.
Här ska vi på 2 dagars hundutställning, 4 Rivers Show
På väg mot Kroatien. Ute på promenad i Österike.
I bakkant skymtar Jane & Christer med hundar
Här är Åsåforsen vid Åsarna. Vi ska på utställning SSPK Åsarna.
Detta är ett av dom första ställen jag fiskade på i norrland,
det var 1956.
Jag tog fram fiskespöt och provade. Fick 4 harrar och 1 öring.
Ellas och Black Galaxy Veni Vidi Vicis valpar.
Valparna är nu drygt 7 veckor och här är dom ute på promenad i regnet med diverse regnskydd